Вторник, 21.05.2024, 03:08
Приветствую Вас Гость | RSS


Амвросиевская общеобразовательная школа I-III ступеней №4

 Амвросиевского района Министерства образования и науки

 Донецкой Народной Республики

Категории раздела
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Разработки уроков » математика

Педагогічна майстерність – домінанта професійної дії вчителя, викладача (напрям: математика)

Сучасне суспільство вимагає від людини нового, вільного, індивідуального, конструктивного мислення.

Кожен вчитель повинен володіти педагогічною майстерністю, щоб успішно працювати, оскільки тільки майстерність може забезпечити ефективні результати праці педагога.

Слово « майстерність» в значенні « майстер - кращий за професією» раніше було пов'язано в основному з діяльністю ремісників. З початку XX століття поняття «майстерність» все більше стало зв'язуватися з творчими професіями.

З урахуванням того, що педагогічна діяльність теж носить творчий характер, природним стало поєднання «педагог - майстер».

Педагогічна майстерність – це сукупність властивостей особистості вчителя. Педагогічна діяльність – творчий процес, створення чогось нового на основі перетворення пізнаного. Він здійснюється за допомогою творчого натхнення, творчого пошуку чи експерименту, творчого самопочуття та, звісно, за допомогою педагогічної діяльності

Відповідно до вимог суспільства і для вирішення проблем, над якими ми працююємо, застосовуємо в навчально-виховному процесі різні інноваційні моделі та інтерактивні технології.

Мета цих форм організації пізнавальної діяльності учнів - створення комфортних умов навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність.

Завдання вчителя – створення атмосфери взаємодії, співпраці, організації навчання, коли індивідуальні завдання переростають у групові, кожний член групи вносить унікальний вклад у спільні зусилля, зусилля кожного члена групи потрібні та незамінні для успіху всієї групи.

Втілення принципів інноваційності, розуміння сучасної соціокультурної ситуації і законів функціонування соціальних систем з метою сприяння самовизначенню дитини в даній системі - головні чинники соціально-педагогічної сутності

Різнобічний розвиток особистості передбачає набуття нею певних компетентностей. Бути компетентним означає одержати знання та досвід, здатність і вміння мобілізуватися в даній ситуації, реалізувати свої здібності та потреби. Основними групами компетентностей, яких вимагає сучасне життя, є такі: соціальні - здатність учня адаптуватися до умов суспільного життя, готовність брати на себе відповідальність, бути активним у прийнятті рішень, у функціонуванні й розвитку демократичних інститутів суспільства, мати активну життєву позицію; полікультурні - вихованість, моральність, готовність розуміти несхожість людей, поважати їхню мову, релігію, культуру тощо; комунікативні - опанування важливого в суспільному житті усного й писемного спілкування, оволодіння кількома мовами; інформаційні — становлення наукового світогляду, оволодіння інформаційними технологіями, умінням здобувати, осмислювати та використовувати різноманітну інформацію; діяльнісно-творчі — оволодіння різноманітними способами діяльності, розв'язання на­вчальних і життєвих проблем; прагнення та здатність до раціональної продуктивної творчої діяльності; саморозвитку та самоосвіти - розуміння себе, самовизначення, розвинені емоційно-вольові якості, володіння методами рефлексивного мислення (самоаналіз, самооцінка); потреба та готовність постійно навчатися як у професійному відношенні, так і в особистому та суспільному житті.

Сучасне суспільство потребує високоосвічених та інтелектуально розвинених особистостей. Від цього залежить подальший розвиток нашої держави. Щоб побудувати нове суспільство, потрібно виховати нову людину з високими моральними цінностями.

Отже, сучасний вчитель повинен вільно мислити, мати наукове уявлення про світ, володіти широким кругозором - для цього він повинен оперувати політичними, економічними, правовими та іншими громадськими знаннями.

Немає нічого кращого за професію вчителя. Людина, яка живе спілкуванням з дітьми, — вчитель. Яким би не був його настрій, які б події в його житті не відбувалися, цілющим для нього залишається спілкування з дітьми. І якщо цього немає, то вчитель не стане Майстром.

Складових педагогічної майстерності безліч. Якщо вчитель, який у душі «не вчитель», захоче стати Майстром, то жодні поради не допоможуть. Так, можна все робити правильно, так, можна забавляти учнів, так, можна їм багато прощати, проте це вже інше. Для людини, що за своїм духом, призначенням - вчитель, стати Майстром — життєва потреба....

Категория: математика | Добавил: asya (25.12.2013)
Просмотров: 500 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтов - uCoz